Kamu SM® Bilgilendirme

 

“Kamu SM Online İşlemler” yeni yüzüyle hizmetinizde!

“Kamu SM Online İşlemler” kanalımız kullanıcı dostu arayüzü ve artan işlevselliği ile birlikte hizmetinize sunulmuştur. “Online İşlemler” kanalına https://onlineislemler.kamusm.gov.tr adresinden ulaşabilirsiniz. Yeni versiyonlarla birlikte hizmet portföyümüzü genişletmeye devam edeceğiz.

Kilit Çözme

PIN Kilitli hatası alındığında PUK Kodu ile asla işlem yapılmamalıdır. Aksi taktirde kartınızın ücreti karşılığında yenilenmesi gerekmektedir. PIN kilitlendiğinde yapılacak işlemler için aşağıdaki linklere tıklayabilirsiniz

E-İmzanızın şifresi(PIN) kilitlendi ise tıklayınız.

Mali Mühür şifresi(PIN) kilitlendi ise tıklayınız.

Değerli Kullanıcılarımızın Dikkatine

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için e-imzalı giriş, e-imzalı başvuru, e-onay ve kilit çözme işlemlerinde güncelleme yapılmıştır. İşlem yaparken sorun yaşamamak adına; tarayıcı geçmişinizi temizlemeniz, güncel jnlp veya jar dosyasını indirip kullanmanız önemle rica olunur.

Kaşif

Kartınız çalışıyor mu?

  • Akıllı kart izleme aracı AKİS’in bilgisayarınızda kurulu olduğundan emin olun. Eğer kurulu değil ise AKİS Kart İzleme Aracını http://www.kamusm.gov.tr/islemler/surucu_yukleme_servisi/ adresinden indirebilirsiniz.
  • Akıllı Kart İzleme Aracı kurulum işlemi sonrasında uygulamayı açmadan önce akıllı kartınızın kart okuyucunuzun içinde ve düzgün olarak takılmış olduğundan emin olunuz ve kart okuyucunuzu bilgisayarınıza takınız.
  • AKİS programını ikonuna çift tıklayarak çalıştırınız.
Akis Kart İzleme Aracı çalıştı kartımı görebildim.(Anahtar çifti (YeşilKırmızı Anahtar) ve sertifikalarımı görebildim)
Akis Kart İzleme Aracı çalıştı ama “Karta bağlantı kurulamadı” hatası alıyorum.
Akis Kart İzleme Aracı çalıştı kartımı görüyor ama sertifikalarımı göremiyorum.
Akis Kart İzleme Aracı çalıştı kartımı da sertifikalarımı da göremiyorum.

BİR ÖNCEKİ ADIMA GERİ DÖN