Yönergeler

Bu yönergeler sertifika sahibi olmak için başvuru esnasında yapılması gerekenleri, sertifikası olan kullanıcıların güncelleme yapmak için yapması gerekenleri, sertifikası olup kullanım süresi dolmak üzere olan kullanıcıların sertifikalarını yenilemeleri için yapması gerekenleri ve sertifika sahibi kullanıcıların sertifikalarına ait yapabilecek işlemleri ya da sertifikası henüz üretilmemiş kullanıcılara ait iletişim bilgilerini güncellenmesi için yapması gerekenleri tanımlar.

Nitelikli Elektronik Sertifika Yönergeleri

Kamu Sertifikasyon Merkezi, Nitelikli elektronik Sertifika işlemlerini aşağıda belirtilen yönergeler doğrultusunda gerçekleşmektedir.

Yönerge Adı Göster
1 Başvuru Yönergesi göster
2 Yenileme Yönergesi göster
3 Güncelleme Yönergesi göster
4 Kullanıma Kapatma Yönergesi göster
5 İptal Etme Yönergesi göster
6 Bilgi Güncelleme Yönergesi göster
7 Güvenlik Sözcüğü Yenileme Yönergesi göster
8 NES Temini Sipariş Şartları ve Hizmet Esasları Yönergesi YONG-001-013

Güvenli Sunucu Sertifikası (SSL) Yönergeleri

Aşağıda SSL / Güvenli Sunucu Sertifikası başvuru yönergesi ve iptal yönergesi yer almaktadır. İşlemlerin gerçekleşebilmesi için bu yönergelere uyulması gerekir.

Yönerge Adı Göster
1 Başvuru Yönergesi göster
2 İptal Yönergesi göster