Kamu SM® Bilgilendirme

 

Çağrı Merkezi Çalışma Saatleri Hakkında

Dünya genelinde yaşanan Covid-19 salgını sebebiyle geçici süreliğine çağrı merkezimiz 10:00 - 20:30 saatleri arasında hizmet verecektir.

“Kamu SM Online İşlemler” yeni yüzüyle hizmetinizde!

“Kamu SM Online İşlemler” kanalımız kullanıcı dostu arayüzü ve artan işlevselliği ile birlikte hizmetinize sunulmuştur. “Online İşlemler” kanalına https://onlineislemler.kamusm.gov.tr adresinden ulaşabilirsiniz. Yeni versiyonlarla birlikte hizmet portföyümüzü genişletmeye devam edeceğiz.

Kilit Çözme

PIN Kilitli hatası alındığında PUK Kodu ile asla işlem yapılmamalıdır. Aksi taktirde kartınızın ücreti karşılığında yenilenmesi gerekmektedir. PIN kilitlendiğinde yapılacak işlemler için aşağıdaki linklere tıklayabilirsiniz

E-İmzanızın şifresi(PIN) kilitlendi ise tıklayınız.

Mali Mühür şifresi(PIN) kilitlendi ise tıklayınız.

Değerli Kullanıcılarımızın Dikkatine

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için e-imzalı giriş, e-imzalı başvuru, e-onay ve kilit çözme işlemlerinde güncelleme yapılmıştır. İşlem yaparken sorun yaşamamak adına; tarayıcı geçmişinizi temizlemeniz, güncel jnlp veya jar dosyasını indirip kullanmanız önemle rica olunur.

Zaman Damgası Başvurusu

Zaman damgası talebinde bulunacak firma/kurumların yapacakları işlemler aşağıdaki gibidir. Başvuru adımlarına tıklatıldığında her adımda yapılması gereken işlemlerle ilgili detaylara ulaşılabilir.

Zaman Damgası İşlemleri

  1. Özel Firma Başvuruları
  2. Bireysel Başvurular (Şahıs Başvuruları)
  3. Kamu Kurumu Başvuruları

Başvuru Süreci