Kamu SM® Bilgilendirme

 

Kilitlenmiş Akıllı Kart İçin Kilit Çöz İşlemi

3(üç) kez yanlış PIN girilmesi sonucu kilitlenen kartınız için(Nitelikli Elektronik Sertifika) https://nesbireysel.kamusm.gov.tr/nb.go sayfasına Şifreli Giriş yaparak Kilit Çözme seçeneğinden Yeni PIN Üret işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz. İşlem detayları için tıklayınız.

Mali Mühür Sertifikası için de https://mbireysel.kamusm.gov.tr/ sayfasına giriş yaparak işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.


Yazılım Destek Talepleri

Yazılım Destek talebinde bulunacak firma/kurumların yapacakları işlemler aşağıdaki gibidir. Başvuru adımlarına tıklanıldığında her adımda yapılması gereken işlemlerle ilgili detaylara ulaşılabilir.

  • Talebin İletilmesi

    Talep ile ilgili detaylar yazilim@kamusm.gov.tr adresine e-posta atılır.

  • Destek Paketleri Bilgilendirmesi

    İhtiyaç duyulan Destek Paketi ve kontör miktarı e-posta yolu ile kuruma bildirilir.

  • Evrakların Hazırlanması

    • Kamu Sertifikasyon Merkezi tarafından sunulan Yazılım Destek hizmetleri için başvuru yapan kurumlar tarafından aşağıda listesi verilen dokümanların imzalı ve kurum kaşeli olarak hazırlanıp taratılarak bilgi@kamusm.gov.tr'ye e-posta ile gönderilmesi, asıllarının ise TÜBİTAK KAMU SM Gebze adresine gönderilmesi gerekir.
  • Ödemenin Alınması

    • Siparişin açıldığına dair kurum/firmanın ilgili e-posta adreslerine bilgilendirme e-postası gönderilir.
    • E-postayı alan kurum/firma talep edilen ürünün % 18 KDV de dahil toplam bedelini Kamu SM Vakıfbank Kurum Ödemeleri sayfasından (Banka Şubeleri, İnternet Şube, Mobil Şube) vergi kimlik numarası ile sorgulama yaparak hesaba yatırır.
  • Destek Hizmetinin Verilmesi

    Sipariş işlemleri tamamlandıktan Uzman ekibimiz tarafından yazılım destek hizmeti verilir.