Güvenli Sunucu Sertifikası (SSL) Başvurusu

Kamu SM den SSL Sertifikası talebinde bulunacak kurumların yapacakları işlemler aşağıdaki gibidir. Başvuru adımlarına tıklanıldığında her adımda yapılması gereken işlemlerle ilgili detaylara ulaşılabilir.

  • Evrakların hazırlanması ve İstek Dosyasının Oluşturulması

  • Sipariş Açılması ve Ödeme Yapılması

    • Evrakların e-posta ile Kamu SM’ye ulaşmasından sonra siparişe istinaden ilgili kurumun evraklarda belirtilen e-posta adresine, siparişin açıldığına dair bilgilendirme e-postası gönderilir.
    • E-postayı alan kurum siparişin % 18 KDV’de dahil toplam bedelini Kamu SM Vakıfbank Kurum Ödemeleri sayfasından (Banka Şubeleri, İnternet Şube, Mobil Şube) vergi kimlik numarası ile sorgulama yaparak hesaba yatırır.
    • Ödemeler Kamu SM ‘ye ulaştığında işlemlere başlanacaktır.
  • SSL sertifikasının Gönderilmesi

    Gelen ödeme sonrası gerekli işlemler tamamlanıp SSL Sertifikası üretilerek kuruma e-posta ile gönderilir.