Kamu SM® Bilgilendirme

 

Mali mühür, e-imza başvurusu yaptınız ve ürününüz size henüz ulaşmadı mı?

Öncelikle yaşadığınız problem için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Gönderiniz anlaşmalı kurye firması ile 15 gün içinde tarafınıza ulaştırılacaktır.
Ulaşmayan gönderiler için iletişim formumuzu doldurabilir veya bizimle 444 5 576 / 0850 460 55 76 numaralı telefonlarımızdan irtibata geçebilirsiniz.
Siz değerli kullanıcılarımıza yardımcı olmaktan memnuniyet duyar, iyi günler dileriz.

Mali Mühür Kullanıcılarımızın Dikkatine !

Mali Mühür Sertifikasını teslim alan kullanıcılar “Nasıl Kullanacağım” linkine tıklayarak açılan sayfadaki adımları sıra ile gerçekleştirdikten sonra sertifikalarını kullanabilirler.

Güvenli Alan Denetimi

Güvenli Alan Denetimi talep edecek ÖKC Firmalarının yapacakları işlemler aşağıdaki gibidir. ÖKC ile ilgili detaylara bu adresten ulaşabilirsiniz.

Başvuru adımlarına tıklanıldığında her adımda yapılması gereken işlemlerle ilgili detaylara ulaşılabilir.

  • Talebin İletilmesi

    Denetim talebi okc[at]kamusm.gov.tr adresine e-posta atılır.

  • Ödeme Yapılması

    Ödeme https://sanalpos.kamusm.gov.tr/index.jsf sayfasından gerçekleştirilir. Sanal POS ile yapılan ödemeler yaklaşık 5 dakika içerisinde sistemimize yansımaktadır.

    Diğer ödeme kanalları;

    Vakıfbank ve Ziraat Bankası'nın aşağıda belirtilen kanallarından ilgili siparişinize ait borcunuzu sorgulayarak ödeme yapabilirsiniz. Aşağıdaki kanallardan yapılan ödemeler 1 iş günü sonrasında sistemimize yansımaktadır.

    Banka
    Banka Şubesi
    İnternet Şubesi
    Mobil Şube
    ATM
    Çağrı Merkezi
    VAKIFBANK
    ZİRAAT BANKASI
    -
    -

  • Sipariş Açılması ve Randevu Alınması

    Ödeme ulaştığında sipariş açılır. Kurum/firma ile görüşülüp uygun tarih belirlenerek işlemler başlatılır.